sunnuntai 12. helmikuuta 2017

Tykkään

Ai että tykkään näistä aamuista, kun saan ihan rauhassa lipittää kahvia ja roilata netissä! Ei ole kiire mihinkään, kotityöt saa odottaa aikaa kun muut ovat heränneet, ettei kolina herätä ennen aikojaan. Katselen lintuja kahvia hakiessani, vaikka vähänlaisesti niitä nyt on. Pakkanen laskee niin niillä ei ole niin suuri energiantarve.
Tässä vielä yhtenä aamuna nappaamani kuva, josta vasta konella katsoessani löysin talitiaisen, jonka siipisulkien läpi valo kajastaa.

(Ai niin; mun piti tänne laittaa semmonen huomio, että jos mulla ei olis autoa, se mun mammografiareissu olis kestäny 5-6 tuntia riippuen siitä, kuinka nopeasti olisin tuon vaadittavan 6 kilometriä kävellyt...)

8 kommenttia:

  1. Mulla on ihan sama, torstai-aamut, kun olen saanut muut matkoihinsa, on niin ihania. Voi olla vaan ja just juoda kahvia ja vetelehtiä (yleensä just netissä)!

    Nauti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain vielä kaverinkin kylään, ja flunssanraiskaama ääni meinas kälättäessä loppua kokonaan - mutta olipa mukavaa rupatella :)

      Poista
  2. Aamut on parhaita. Oma rauha ja lehti nenän edessä tai tabletti.

    VastaaPoista
  3. Aamut on tosiaan ihania. Meillä on tommosta rauhallista joka aamu, kun kahdestaan ollaan eikä enää käydä töissä.Pari tuntia tossa vierähti taas aamukahvia juodessa, aamupalaa syödessä ja lehteä lukiessa. Lukemista mulla nyt hieman hidastaa viikontakainen uusi sairaskohtaus, mutta sujuu silti. Mihinkäs mulla kiire...

    Hyvää alkavaa viikkoa sulle, meillä ainakin paistaa aurinko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Flunssassa mennään, mutta pientähän se on siihen verrattuna, mitä sulla on - luin toisaalta. Parane pian!

      Poista
  4. Nasu tuli takaa Puhin vierelle.
    ”Puh!” kuiskasi hän.
    ”No mitä?”
    ”Ei mitään”, sanoi Nasu ja otti Puhin käpälästä kiinni.
    ”Tarkistin vain että olet siinä.”

    Hyvää Ystävänpäivää

    VastaaPoista