sunnuntai 21. helmikuuta 2016

Voitto

Joskus tuntuu, että se mun tulevaisuudenpelko jäytää niin lujaa, että se tappaa sen vähänkin ilon, mitä elämästä saa irti. Oon miettiny, pitäiskö lakata lukemasta uutisia kokonaan. Tuudittautua omaan pieneen hämäläiseen turkoosinväriseen kuplaan odottamaan lottovoittoa. No, tuon kirjoitettuani päätin käydä katsomassa, onko ollut onnea, ja oli; Eurojackpotista 5,44 ja jokerista 1,20...

Usein, kun ollaan jääty miehen kans kaksin, kun lapset on menny kuka minnekin useammaksi yöksi, niin ollaan käyty syömässä kahdestaan jossain ruokapaikassa. Vaatimattomasti. Mietin sitä taas, mutta huomasin, että aloite ja ehdotus on yleensä tullu multa, ja usein saanu ensalkuun huonon vastaanotonkin... Nälkä kyllä tulee, mutta vaimohan laittaa ruuan. Turha sitä minnekään ulos on viedä syömään, maksaakin semmonen. Mutta on mulla viikolle ihan omaa kivaa, ainakin yhdeksi päiväksi...

4 kommenttia:

  1. Anteeksi etukäteen, mutta kyllä tekisi mieli sitä sun ukkoa tulla vähän ravistelemaan. Todeta sille, että vaimosi on tehnyt jatkuvasti kotona ruokaa, vaihtelua kaipaa hän välillä. Mutta en taida tulla...

    Me käydään lounaalla noin kerran viikossa jos molemmat ollaan kotona. Joskus käyn yksinkin ollessani. Lounaiden hinnat on kohtuullisia ja on niin mukava saada välillä valmista ruokaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tarvi anteeksi pyydellä, kyllä minunki joskus tekis mieli ravistella. Mutta parin viikon päässä häämöttää mun vaihtelu, sen ajattelu auttaa :)

      Poista
  2. Lottovoittaja ;-)

    Mä kävi kattomassa veikkauksen sivuilta kans mutta ei tullut mulle mitään. Meillä on ystävän kanssa sellanen diili, että lottovoittaja tarjoaa Essokahvit seuraavana päivänä. Vaikka olis kuin pieni se voitto. Joskus on menty miinuksellekin, kun on pidetty tuosta kiinni!

    VastaaPoista